خانه / ورزش و سلامتی / بدنسازی / ⏺نحوه مصرف مکمل های مختلف در ورزش بدنسازی

⏺نحوه مصرف مکمل های مختلف در ورزش بدنسازی

⏺نحوه مصرف مکمل های مختلف در ورزش بدنسازی

🔰پروتئین (چه کربو پروتئین ، چه پروتئین خالص)
👈بلافاصله بعد از بیدار شدن صبحگاهی ، قبل تمرین ، بعد از تمرین ، عصرونه ، قبل از خواب شبانه .

🔰آمینو اسید (هر نوع آمینویی)
👈بلافاصله بعد از بیدار شدن صبحگاهی ۲ عدد ، قبل تمرین ۲ عدد ، بعد از تمرین ۳ عدد ، عصرونه ۲ عدد ، قبل از خواب شبانه ۳ عدد .

🔰گلوتامین
👈بعد از تمرین ، قبل از خواب شبانه

🔰کراتین
👈نحوه باریگیری :
۴ روز اول مصرف : بعد از صبحانه ، قبل از تمرین و بعد از تمرین ، قبل از خواب ، ۱ پیمانه
بعد از ۴ روز : فقط قبل و بعد از تمرین

🔴اگر میخواید حرفه ای کار کنید و پیشرفت بهتری داشته باشید باید زیر نظر مربی اقدام به مصرف کنید


نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=21136

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد مورد نظر را در کادر وارد نمایید : (الزامی)