خانه / ورزش و سلامتی / رژیم غذایی / وعده صبحانه یک ورزشکار شامل چه مواد غذایی باید باشد؟؟؟

وعده صبحانه یک ورزشکار شامل چه مواد غذایی باید باشد؟؟؟

وعده صبحانه یک ورزشکار شامل چه مواد غذایی باید باشد؟؟؟
صبحانه هم برای چربی سوزی و هم برای عضله سازی وعده بسیار مهم و اساسی است.

میدانیم که هیچ جایگزینی برای غذاهای طبیعی وجود ندارد ، بنابراین برای این وعده وقت و زمان کافی در نظر بگیرید.

یک صبحانه خوب و مفید برای یک ورزشکار میتواند شامل ۳عدد تخم مرغ آب پز ،پنیر کم چرب، ۱ فنجان تمشک و یا توت فرنگی و نان جو و ۱ لیوان آب گریپ فروت باشد.

با مصرف نسبت صحیح از پروتئین ، کربوهیدرات و چربی ها در واقع کاتابولیک بوجود آمده طی جریان خواب را به کلی متوقف کرده و مواد غذایی مورد نیاز بدن برای بهبود رشد عضلات را تامین کنید

°•°•به وعده ی صبحانه و به بیداری بدن خود اهمیت دهید°•


نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=21845

همچنین ببینید

 پل زدن💪💪💪

پل زدن💪💪💪 عضلات درگیر: سرینی (باسن) و عضلات میان تنه 💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫 به پشت بر روی …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد مورد نظر را در کادر وارد نمایید : (الزامی)