با توپ طبی (مدیسن بال) تمرین کنید:

با توپ طبی (مدیسن بال) تمرین کنید:

یک توپ 5/3 تا 4 کیلویی برداشته و چند سانتیمتر مانده رو به دیوار بایستید و آن را مانند بازیکن بسکتبال به زمین، رو به رو و یا بالای دیوار بزنید و 3 ست 5 تکراری برای هر طرف در نظر بگیرید.

این تمرین انفجاری باعث تحریک سیستم عصب مرکزی شده و در ساختن فیبرهای عضلانی جدید، شما را یاری خواهد نمود.


نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=20348

حتما ببینید

علاقمندی بازیکن آمریکایی بسکتبال گرگان به استقلال

علاقمندی بازیکن آمریکایی بسکتبال گرگان به استقلال

علاقمندی بازیکن آمریکایی بسکتبال گرگان به استقلال پری پتی بازیکن آمریکایی تیم ملی بسکتبال شهرداری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

19 − ده =