با تمرین بر روی سرشانه، صاحب کمری باریک شوید:

با تمرین بر روی سرشانه، صاحب کمری باریک شوید:

با تمرین بر روی سرشانه، صاحب کمری باریک شوید:

شاید شما خواهان بدنی کم چرب و لاغر بدون گرفتن رژیم غذایی باشید! با اجرای این نوع تمرین انفجاری سرشانه می توانید سرشانه های پهن و کمری باریک را تجربه کنید.

ابتدا یک جفت دمبل برداشته و آنها را در حالت آویزان نگه دارید. حالا دمبل سمت چپ را با حفظ کمی خمیدگی آرنج به سمت بالا هدایت کرده و همزمان دمبل سمت راست را حدوداً به اندازه یک چهارم به سمت پایین انتقال دهید (در این حرکت، هم عضلات سرشانه و هم عضله کمر و پهلویتان درگیر فشار حرکت خواهد شد). سپس به حالت شروع بازگردید. شما می توانید پس از اتمام هر 10 تکرار، بین هر ست استراحت مناسبی را در نظر بگیرید و حتماً این حرکت را اولین ست از حرکت تمرینی خود قرار دهید.

مدت زمان اجرای این حرکت هفته ای دو بار فاصله 3 روز استراحت برای 4 هفته می باشد.


با تمرین بر روی سرشانه، صاحب کمری باریک شوید:
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=20391

حتما ببینید

هفت مزیت تمرین با دمبل

هفت مزیت تمرین با دمبل

❇️هفت مزیت تمرین با دمبل 1️⃣ ثبات سازی و فعال سازی 2️⃣ فرم دهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

هفت + هفت =