در حین اجرای حرکت پرس سینه سعی کنید آرنجتان مماس با کنار بدنتان قرار بگیرد:

در حین اجرای حرکت پرس سینه سعی کنید آرنجتان مماس با کنار بدنتان قرار بگیرد:

در حین اجرای حرکت پرس سینه سعی کنید آرنجتان مماس با کنار بدنتان قرار بگیرد:

هرگاه روی میز پرس مشغول انجام پرس سینه دمبل و یا هالتر هستید، سعی کنید آرنجتان از کنار پهلوها دور نشود.

این نوع موقعیت دست باعث خواهد شد تا فیبرهای عضلانی بیشتری از عضلات سینه تحریک به رشد شود و از طرف دیگر، وزنه ها را خیلی قویتر بلند خواهید کرد و در نتیجه خطر آسیب دیدگی مفصل آرنج کاهش خواهد یافت.


در حین اجرای حرکت پرس سینه سعی کنید آرنجتان مماس با کنار بدنتان قرار بگیرد:
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=20389

حتما ببینید

هفت مزیت تمرین با دمبل

هفت مزیت تمرین با دمبل

❇️هفت مزیت تمرین با دمبل 1️⃣ ثبات سازی و فعال سازی 2️⃣ فرم دهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

15 + شش =