پنج دلیل که چرا تمرینات شکم شما موثر واقع نمی شود

پنج دلیل که چرا تمرینات شکم شما موثر واقع نمی شود

پنج دلیل که چرا تمرینات شکم شما موثر واقع نمی شود
🔻چربی بدن بالا
یکی از رایج ترین دلایلی که چرا تفکیک عضلات شکم اینقدر سخت است، تجمع چربی در شکم است. تفکیک عضلات شکم پوشیده شده با لایه‌های ضخیم چربی، به کار بیشتری نیاز دارد. مهم نیست که چند ساعت دراز نشست انجام دهید یا خلبانی بروید، اگر درصد چربی بدنتان را پایین نیاورید، به نتیجه‌ی مورد نظرتان نمی‌رسید.
🔻برنامه‌ی ورزشی شما تنوع ندارد.
حرکات تکراری، کارایی‌شان را از دست می‌دهند. با گذشت زمان، یک برنامه‌ی ثابت به اندازه‌ی قبل موثر نخواهد بود.
بجای اینکه فقط یک گروه عضلانی را تقویت و سفت کنید (مانند عضله رکتوس یا شش تکه) دفعه بعد با تقویت عضله مایل شکمی، روال تمرینی‌تان را تغییر دهیدشما عضلات را تحریک نمی‌کنید.
🔻برای تفکیک عضلات شکم، باید عضلات را درگیر و مشغول نگه دارید.
مگر در موردی که در حال ایجاد استقامت هستید، لازم نیست که یک تمرین را به دفعات زیاد، تکرار کنید. کلید تفکیک عضلات، رشد ماهیچه‌های شماست. شما باید عضلات شکمتان را تحریک کنید تا حجیم شوند. هنگامیکه تمرین می‌کنید، لایه ای از چربی آب می‌شود و عضلات تخت زیرین را آشکار می‌کند. برای تفکیک عضلات شکمتان، تمرین با وزنه را آغاز کنید.
🔻شما به عضلاتتان استراحت نمی‌دهید.
به خودتان زمان بدهید که بین تمرینات استراحت کنید.
🔻وعده‌های غذایی سالم و متعادل نمی‌خورید
به جای محروم کردن خودتان، از یک رژیم با کربوهیدرات کم و پروتئین بالا استفاده کنید. شما هنگام تمرین، به تمام مواد مغذی و انرژی که بدست آورده‌اید، نیاز خواهید داشت.


پنج دلیل که چرا تمرینات شکم شما موثر واقع نمی شود
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=20456

حتما ببینید

چرا عضلات پس از وزنه زدن درد می‌گیرند

چرا عضلات پس از وزنه زدن درد می‌گیرند

‍ ‍ 🔰چرا عضلات پس از وزنه زدن درد می‌گیرند🔰 ✅هنگامی که وزنه می‌زنید، بافت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

بیست − 14 =