از سیستم تمرینی دراپ ست بهره ببرید:

از سیستم تمرینی دراپ ست بهره ببرید:

در هنگام تمرین، وزنه را برای لحظاتی در اوج انقباض (معمولاً در فاز: شروع تکرار) نگه دارید و از یار تمرینی خود بخواهید که مقداری (حدود 20 الی 30 درصد) از تناژ وزنه را کم کند. در این نوع سیستم تمرینی، حتی در حین کاهش وزنه، عضلات درگیر فشار حرکت خواهند بود.

بر خلاف دراپ ست هایی که معمولاً با دستگاه ها اجرا می شود، اصولاً وزشکار، چند ثانیه ای را به واسطه کاهش وزنه، استراحت خواهد کرد؛ اما هنگام اجرای این سیستم با دمبل و هالتر و به روش فوق، استراحتی وجود نخواهد داشت


نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=20508

حتما ببینید

فواید حرکت اسکات

فواید حرکت اسکات

🏋🏼🔰فواید حرکت اسکات🔰 1️⃣افزایش طبیعی سطح تستوسترون 2️⃣فشار بر چندین گروه عضلانی به صورت همزمان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

پانزده − یک =