سیستم پیش خستگی را در برنامه تمرینی تان بگنجانید:

سیستم پیش خستگی را در برنامه تمرینی تان بگنجانید:

سیستم پیش خستگی را در برنامه تمرینی تان بگنجانید:

همانطور که می دانید اجرای این سیستم به نحوی است که ابتدا با یک حرکت تک مفصلی عضله را خسته کرده، سپس بلافاصله بدون استراحت، سراغ حرکت چند مفصلی می روید. این نوع تکنیک باعث خستگی بیشتر و اعمال فشار مطلوب تری بر روی عضله هدف خواهد شد.

اگر چند حرکت تک مفصلی، یکی از راه هایی است که شما را در کسب عضله یاری خواهند رساند اما هر از گاهی عکس این سیستم که به تکنیک پس خستگی معروف است خالی از لطف نخواهد بود. نحوه اجرای این سیستم به گونه ای است که شما باید ابتدا یک حرکت چند مفصلی را اجرا کرده، سپس به سراغ یک حرکت تک مفصلی بروید. برای مثال، ابتدا حرکت پرس سینه هالتر را انجام داده و سپس بلافاصله، تمرین قفسه سینه دمبل را انجام دهید.


سیستم پیش خستگی را در برنامه تمرینی تان بگنجانید:
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=20540

حتما ببینید

هفت فیگور اصلی در پرورش اندام

هفت فیگور اصلی در پرورش اندام

🏋🏼🔰هفت فیگور اصلی در پرورش اندام🔰 1️⃣ جفت بازو از جلو 2️⃣ زیر بغل از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

5 − 4 =