از توپ بسکتبال استفاده کنید:

 از توپ بسکتبال استفاده کنید:

از توپ بسکتبال استفاده کنید:

قبل از این که به سراغ وزنه های سنگین بروید یک توپ بسکتبال را با دست به دیوار فشار دهید. توپ را با دست خود روی دیوار چرخانده و تمامی حروف الفبا را روی دیوار با توپ بنویسید. توپ را با فشار یکسانی روی دیوار بلغزانید تا از زیر دستتان در نرود.

این حرکت باعث تقویت مچ دست شده و شما را در تثبیت وزنه های سنگین هنگام وزنه زدن کمک خواهد کرد.

 


 از توپ بسکتبال استفاده کنید:
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=20572

حتما ببینید

برای پیشرفت در بدنسازی

برای پیشرفت در بدنسازی

❇️ برای پیشرفت در بدنسازی 1⃣ غذاهای ناسالم دخانیات مشروبات الکلی تعطیل 2⃣ وعده های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

11 − 5 =