نکاتی در رابطه با چربی سوزي

نکاتی در رابطه با چربی سوزي

*سعی‌ کنید عادات بد غذایی خود را برای همیشه تغییر دهید.رژیم غذایی شما هنگامی که پایان برسد احتمال اینکه شما دوباره چربی‌ و اضافه وزن پیدا کنید زیاد است چون شما دوباره به همان عادات ضعیف غذایی خود باز خواهید گشت.

*تا آنجائی که امکان دارد از شکر سفید اجتناب کنید.از جمله این موارد می‌توان به غذاهای فرآوری شده شامل شکر اضافه اشاره کرد.

* تا جایی که میتوانید از مصرف آرد سفید اجتناب کنید.

* به خود گرسنگی ندهید.یکی‌ از بدترین راه‌ها برای کاهش وزن گرسنگی می‌باشد.با این کار نه تنها شما عضلات با ارزش خود را از دست می‌دهید بلکه احتمال افزایش وزن بعد از این دوره وجود دارد.مردان نباید کمتر از ۱۸۰۰ کالری در روز مصرف کنند و برای زنان نیز این مقدار ۱۲۰۰ کالری می‌باشد.

*در هفته یک وعده تقلبی برای خود در نظر بگیرید و در این وعده هر آنچه که می‌خواهید بخورید.البته این مقدار نیز باید معقول باشد و بیش از حد افراط نکنید.


نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=20568

حتما ببینید

اثرات منفی افزایش هورمون استرس (کورتیزول) :

اثرات منفی افزایش هورمون استرس (کورتیزول) :

🔅اثرات منفی افزایش هورمون استرس (کورتیزول) :   🔸کاهش کیفیت خواب 🔹احساس خستگی بعد از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

شش − 1 =