🔶 کشیدگی عضلات و ماهیچه ها

🔶 کشیدگی عضلات و ماهیچه ها

🔶 کشیدگی عضلات و ماهیچه ها

🔶 گرم نکردن صحیح بدن، خستگی، عدم انعطاف پذیری و ناتوانی و ضعف، همه از عوامل کشیده شدن ماهیچه در ورزشکاران است. معمول ترین ماهیچه هایی که کشیده می شوند، عضلات پشت ران (در ورزشهایی همراه با دویدن است مثل دومیدانی، بسکتبال) و ماهیچه ساق پا (در تنیس بازان) می باشد. البته ماهیچه های دیگری نیز باتوجه به ورزش مورد نظر در معرض کشیدگی هستند.
🔷 پیشگیری و درمان:
بهترین راه جلوگیری از بروز چنین عارضه، انجام حرکات کششی صحیح قبل و پس از ورزش کردن و اجتناب از ورزش هنگام خستگی و ضعف است. خوب است که کمی هم به آرامی عضلات را کشش دهید. وقتی عارضه شروع به بهبودی کرد می توانید دوباره ورزش را شروع کنید، اما هر از چند گاهی در میان ورزش مکث کرده و ماهیچه هایتان را بکشید تا به طور کامل بهبود یابید.


🔶 کشیدگی عضلات و ماهیچه ها

نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=20612

حتما ببینید

اگر شب دردهایی در عضلات یا ماهیچه های بدنتان دارید نشان از کمبود منیزیم و پتاسیم در بدن شما است

اگر شب دردهایی در عضلات یا ماهیچه های بدنتان دارید نشان از کمبود منیزیم و پتاسیم در بدن شما است

اگر شب دردهایی در عضلات یا ماهیچه های بدنتان دارید نشان از کمبود منیزیم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

15 + 9 =