حرکت ورزشی برای تقویت عضلات بازو 💪

حرکت ورزشی برای تقویت عضلات بازو 💪

حرکت ورزشی برای تقویت عضلات بازو 💪

💪💃 برای انجام این حرکت کششی ابتدا، به پشت دراز بکشید، زانوها را خم کنید و پاها را روی زمین بگذارید.

💃💪 دو دمبل را در دو دست بگیرید، دست ها را تا کنار گوش ها پایین بیاورید طوری که آرنج به سمت سقف قرار بگیرد. همزمان با عمل دم، دست ها را صاف کنید و بالا بیاورید طوری که دمبل ها روبه روی سینه قرار بگیرند.

💪💃 همزمان با بازدم، دست ها را به آرامی به سمت گوش ها پایین بیاورید. آرنج ها باید کاملاً بالای شانه ها قرار بگیرند تا به عضلات سه سر بازو (عضلات پشت بازرو) فشار وارد شود.

💃💪 این حرکت ورزشی را دو سری و در هر سری، ۱۲ تا ۱۵ بار تکرار کنید.


حرکت ورزشی برای تقویت عضلات بازو 💪
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=20630

حتما ببینید

هفت مزیت تمرین با دمبل

هفت مزیت تمرین با دمبل

❇️هفت مزیت تمرین با دمبل 1️⃣ ثبات سازی و فعال سازی 2️⃣ فرم دهی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

هشت − شش =