⭕️برنامه اینتروال⭕️

⭕️برنامه اینتروال⭕️

💠این برنامه اینتروال برای کسانی طراحی شده که در تمرینات اینتروال جدید هستند اما در عین حال کسانی که آمادگی بدنی اولیه را ندارند اجازه استفاده از آن را ندارند .

💠با ۲ جلسه در هفته شروع کنید و پس از آن به مرور می توانید به ۳ یا ۴ نوبت هم برسید .

۵ دقیقه هوازی سبک ( گرم کردنی )
۲۰ثانیه ضربان بالا
۹۰ثانیه کم شدت
۲۰ثانیه ضربان بالا
۹۰ثانیه کم شدت
۲۰ثانیه ضربان بالا
۹۰ثانیه کم شدت
۲۰ثانیه ضربان بالا
۹۰ثانیه کم شدت
۲۰ثانیه ضربان بالا
۹۰ثانیه کم شدت
۲۰ثانیه ضربان بالا
۵دقیقه هوازی سبک ( سرد کردن)

❗️چنان که بعد از چند جلسه تمرین روی این برنامه حس کردید که برایتان راحت است می توانید شدت را زیاد کنید طوری که به جای ۲۰ثانیه ۳۰دقیقه پرشدت کار کنید .


نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=20635

حتما ببینید

اشتباهات رایج در حین کاهش وزن

اشتباهات رایج در حین کاهش وزن

🏋🏼🔰اشتباهات رایج در حین کاهش وزن🔰 1️⃣فقط انجام هوازی 2️⃣کمبود مواد غذایی کامل 3️⃣پروتئین ناکافی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

14 + 8 =