🔰 4 باور غلط در مورد تمرینات تناسب اندام🔰

🔰 4 باور غلط در مورد تمرینات تناسب اندام🔰

🔰 4 باور غلط در مورد تمرینات تناسب اندام🔰
💥حرکات شکم به کاهش چربی شکم کمک می کند

✅  چربی اطراف شکم را فقط با حرکات شکم نمی توانید از بین ببرید. بهترین روش برای کم کردن چربی شکم، ورزش های هوازی و قدرتی است که کل بدنتان را درگیر می کند، به علاوه رعایت یک رژیم غذایی سالم ضروری است.

💥💥 چربی می تواند به عضله تبدیل شود
✅ چربی و عضله دو بافت کاملا” متفاوت از همدیگر هستند و به هیچ وجه قابل تغییر به یکدیگر نیستند.

💥💥💥برای تناسب اندام باید از وزنه های سنگین استفاده کرد
✅تمرینات با وزنه برای عضله سازی بسیار مفید است  بهتر است وزنه مناسب را انتخاب کنید زیرا با انتخاب وزنه های سنگین به خودتان آسیب وارد می کنید.
💥💥💥 زیاد عرق کردن در حین تمرین به منزله سوزاندن کالری بیشتر است
✅  شما می توانید فعالیتی مانند پیاده روی طولانی یا دویدن آرام را بدون اینکه زیاد عرق کنید، انجام دهید و کالری بسوزانید. دلیل تعریق بدن در حین ورزش این است که دمای بدن در حین فعالیت ورزشی طولانی افزایش می یابد. بنابراین اساسا” عرق کردن تنها روش طبیعی پایین آوردن دمای بدن است. در حین تعریق شما فقط آب بدن را از دست می دهید.


🔰 4 باور غلط در مورد تمرینات تناسب اندام🔰
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=20709

حتما ببینید

چرا عضلات پس از وزنه زدن درد می‌گیرند

چرا عضلات پس از وزنه زدن درد می‌گیرند

‍ ‍ 🔰چرا عضلات پس از وزنه زدن درد می‌گیرند🔰 ✅هنگامی که وزنه می‌زنید، بافت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دوازده − 10 =