چه غذاهایی را همراه برنامه تمرین شکم برای چربی سوزی نباید مصرف کرد؟

چه غذاهایی را همراه برنامه تمرین شکم برای چربی سوزی نباید مصرف کرد؟

چه غذاهایی را همراه برنامه تمرین شکم برای
چربی سوزی نباید مصرف کرد؟

1- دسر

بله درست میباشد. دسر در قبل و بعد از غذا کالری های اضافی را وارد بدن شما میکند و موجب چاقی در بدنی شما میشوند. اغلب دسرها حاوی قندهایی میباشند که موجب افزیش وزن شما خواهند شد.

2- فست فود

بله. فست فودها دارای کالری زیادی در خود میباشند فست فودها دارای میزان زیادی کربوهیدرات و چربی های اشباع شده میباشند که باعث افزایش چربی ناحیه شکم شما خواهند گردید. به شما توصیه میکنیم تا از این مواد غذایی استفاده نگردد.

3- شیر کامل و پرچرب

شیر دارای مشخصه های زیادی برای بهبود سلامت بدن شما است. شیر یک منبع بسیار مناسب برای کلسیم میباشد ولی باید بدانید که چربی زیاد موجود در شیرها میتوانند باعث افزایش چاقی شما گردند.شیرهایی را استفاده نمائید که در حدود 1 درصد چربی داشته باشند. شیر با چربی حدود 2 درصد و بالاتر میتواند کاهش چربی شکم شما را به خطر بیاندازد

4- چیپس های سیب زمینی

چیپسهای سیب زمینی از غذاهای مورد علاقه اغلب شما ها میباشند ولی باید بدانید که این ماده غذایی دوست دیرین چربی شکم میباشد. اگر میخواهید چربی شکم شما همانگونه که است بماند و یا حتی زیاد تر شود به رفاقت با این دوست ناباب ادامه دهید!چیپسها در چربی های هیدروژنه شده یا چربی های های ترانس آماده میشوند.این چربی های ضمن افزایش کلسترول بد خون باعث افزایش خطر در ابتلا به بیماری های قلبی و افزایش انباشتگی چربی زیر جلدی در ناحیه شکم و باسن میگردد

5- نانهای کره ای

از خوردن نان کره ای در صبحانه شاید شما لذت ببرید ولی باید بدانید که این نوع از نانها به شدت برای سلامتی مضر میباشند. به جای نانهای کره ای و خامه ای توصیه میشود از نان گندم سبوس دار ساده استفاده شود تا به کاهش چربی شکم شما هم کمک شود

 


چه غذاهایی را همراه برنامه تمرین شکم برای چربی سوزی نباید مصرف کرد؟
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=21476

حتما ببینید

ﻋﺎﺩﺕ ﻫﺎﯼ ﺑﺪ

ﻋﺎﺩﺕ ﻫﺎﯼ ﺑﺪ

❇️ﻋﺎﺩﺕ ﻫﺎﯼ ﺑﺪ ✅ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺍﻧﺪﺍﻡ ﺑﺎ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻭﺭﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻧﯿﺎﺯﻣﻨﺪ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

17 − یازده =