✅ شکل بدن خود را اینگونه بشناسیم

✅ شکل بدن خود را اینگونه بشناسیم

✅ شکل بدن خود را اینگونه بشناسیم

مستطیل: شاید متعادل ترین نوع اندام باشد با این حال پیاده روی و دوچرخه سواری توصیه ویژه برای این اندام است.

سیب: قسمت بالای بدن بزرگترو پاها باریک است. ورزش های مناسب برای این افراد شنای روی زمین و حرکاتی با دمبل است.

گلابی: باسن و ران بزرگتر، سینه و دور کمر کوچک تر. ورزش هایی نیاز است که قسمت فوقانی بدن را ورزیده تر و قسمت پائین را لاغرتر نماید؛ مثل پیاده روی، دویدن و دوچرخه سواری

ساعت شنی: نیم تنه و باسن به نسبت مشابهی هستند. برای اینکه عضلات خود را محکم کنید ورزش هایی مثل شنا، زومبا و دوچرخه سواری پیشنهاد می شود. همچنین باید عضلات پشت گردن خود را تقویت کنید.

موز: شانه ها، سینه، دور کمر و باسن تقریبا مشابه است. ورزش های مناسب برای این دسته از افراد تمریناتی است که نیاز به قدرت و تکرار زیاد ندارند مثل دوچرخه سواری.

⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐


✅ شکل بدن خود را اینگونه بشناسیم
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=22119

حتما ببینید

دویدن در سر بالایی

دویدن در سر بالایی

دویدن در سر بالایی قطعا یکی از بهترین تمریناتی که می‌توانید توسط آن باسن و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دوازده − نه =