👈💪💪10 نکته در بدنسازی

👈💪💪10 نکته در بدنسازی

۱) حرکات چند مفصلی بهترین ابزار برای رشد عضلات میباشند.از آنها استفاده کنید.
۲) بزرگترین وعده غذایی خود را در روز ۳۰-۶۰ دقیقه بعد از تمرینات با وزنه خود مصرف کنید.
۳) قوی شوید! هیچ بدن ساز ضعیفی وجود ندارد.شما نیاز ندارید که همانند یک پاور لفتر قوی شوید ولی‌ باید از چیزی که هم اکنون هستید بسیار قوی تر شوید.
۴) اسکات پادشاه تمام حرکات بدن سازی می‌باشد و برای زانو‌ها نیز در صورت رعایت فرم صحیح به هیچ وجه مضر نیست.
۵) ددلیفت! اگر اسکات پادشاه است پس می‌توان به ددلیفت لقب وزیر داد.این حرکت نیز به هیچ وجه در صورت رعایت فرم صحیح باعث آسیب به کمر شما نمی‌شود.

۶) فرم صحیح انجام حرکات را بیاموزید.تمام مقالات و تمام فیلم‌های مربوط به آموزش انجام صحیح حرکات را بخوانید و ببینید.هیچ بهانه ای‌ برای اجرای ضعیف حرکات نمیتوانید بیاورید.
۷) در انجام تمرینات بالا تنه خود تعادل ایجاد کنید.به این معنی‌ که شما برای عضلات سینه، سر شانه و پشت باید به یک اندازه تلاش کنید.تعادل باعث میشود که شما سلامت و قدرتمند شوید و هیچ گونه آسیبی نیز به شما نرسد.
۸) مبتدی‌ها به هیچ وجه نباید از برنامه افراد حرفه‌ای استفاده کنند.در حال حاضر شما نیاز دارید که تا حد امکان قوی شوید نه اینکه عضلات خود را با انجام ‌ست‌های فراوان خسته کنید.
۹) مبتدی‌ها نباید حجم تمرینات خود را افزایش دهند.انجام تمرینات جلو بازو ۳ روز در هفته کمکی‌ به شما نخواهد کرد.
۱۰) از این ذهنیت که عضله‌ سازی به سرعت رخ میدهد به دور باشید.اینطور نیست.قویتر شوید، به اندازه کافی‌ تغذیه کنید و صبور

 


نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=22209

حتما ببینید

بهترین نوع تمرینات هوازی مناسب برای باسن، نوع هوازی شدید است.

بهترین نوع تمرینات هوازی مناسب برای باسن، نوع هوازی شدید است.

🔰بهترین نوع تمرینات هوازی مناسب برای باسن، نوع هوازی شدید است. ✅دویدن روی کوه، حرکات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

یک + دوازده =