نکاتی برای سوزاندن چربی های کمر

نکاتی برای سوزاندن چربی های کمر

نکاتی برای سوزاندن چربی های کمر

صبحانه را کامل بخورید
اگر قصد دارید چربی کمر یعنی چربی شکم را کاهش دهید، از وعده صبحانه غافل نشوید. نخوردن صبحانه کاملا” اشتباه است.

دویدن و پیاده روی + رژیم سالم
اگر شخصی از من بپرسد تنها یک راه مؤثر را برای کاهش وزن مطرح کنم، به او پیاده روی و دویدن روزانه به همراه رژیم سالم را پیشنهاد می کنم. هنگام پیاده روی توقف نکنید، بلکه سرعت خود را کم و زیاد کنید که حالت اینتروال داشته باشد، این کار نیز به چربی سوزی کمک می کند.

انجام کارهای ساده به کاهش وزن کمک می کند
به جای آسانسور از پله استفاده کنید. از وسایل نقلیه کمتر استفاده کنید و آن را دورتر از محل کارتان پارک کنید. هر روز این فاصله را چند متر بیشتر کنید.

پس از ورزش کربوهیدارت مصرف نکنید
اگر می خواهید بهتر چربی سوزی کنید و سریع تر وزن کم کنید، پس از پیاده روی یا دویدن در هنگام گرسنگی غذای روغنی یا کربوهیدرات دار میل نکنید

میوه را قبل از شام مصرف کنید
به عنوان مثال: مصرف سیب قبل از غذا به دلیل دارا بودن فیبر باعث جلوگیری از پرخوردی می شود، چیزی حدود ۱۹۰ کالری.

دور قند خط قرمز بکشید
به میزان قابل توجهی قند را از زندگی روزانه خود کم کنید ، گاهی یک پیاده روی ۱ ساعته با خوردن یک لیوان نوشابه از بین می رود.
آب زیاد بنوشید

زنجبیل و دارچین مصرف کنید
زنجبیل دمای بدن را بالا می برد و به این ترتیب باعث تحریک متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن می‌شود. زمانی که متابولیسم بدن بالا باشد، چربی‌های بیشتری می سوزند.

فقط روی ورزش تمرکز کنید


نکاتی برای سوزاندن چربی های کمر
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=22523

حتما ببینید

حفظ قدرت مغز با دارچین 

حفظ قدرت مغز با دارچین 

حفظ قدرت مغز با دارچین 🔻در نوشيدنى گرم صبحانه، مقدارى دارچين بريزيد تا بتوانيد قدرت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

نه − پنج =