تمرین سرعتی و پشت سر هم هست برای افزایش #سوخت_ساز بدن و بالابردن ضربان قلب

تمرین سرعتی و پشت سر هم هست برای افزایش #سوخت_ساز بدن و بالابردن ضربان قلب

تمرین سرعتی و پشت سر هم هست برای افزایش #سوخت_ساز بدن و بالابردن ضربان قلب

✔1- جامپ اسپلیت👈🏽 15-10 حرکت

✔2-برپی با شنا 👈🏽 15-10 حرکت

✔3-شنای بمب افکن 👈🏽 12-10 حرکت

✔4- زانوبالا 👈🏽 20-15 حرکت

✔5- اسپید اسکیتر 👈🏽15-12 حرکت

✔6- کرانچ دوچرخه 👈🏽30-20 حرکت

✔7- شکم کوهنوردی 👈🏽 20-25 حرکت

❌20 ثانیه استراحت بین حرکات
❌پس از پایان یک دور انجام, به سراغ دور بعدی برید.
……………………………………………………..


تمرین سرعتی و پشت سر هم هست برای افزایش #سوخت_ساز بدن و بالابردن ضربان قلب
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=22579

حتما ببینید

مطالعه جدید نشون میده ساعت اپل میتونه ابتلا به کرونا ویروس رو یک هفته زودتر از اینکه علائمش ظاهر بشه تشخیص بده !

مطالعه جدید نشون میده ساعت اپل میتونه ابتلا به کرونا ویروس رو یک هفته زودتر از اینکه علائمش ظاهر بشه تشخیص بده !

مطالعه جدید نشون میده ساعت اپل میتونه ابتلا به کرونا ویروس رو یک هفته زودتر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دوازده + 2 =