نکاتی در مورد تکرار های زیاد حركات شكم :

نکاتی در مورد تکرار های زیاد حركات شكم :

نکاتی در مورد تکرار های زیاد حركات شكم :

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات بسیاری از ورزشکاران که به باشگاه مراجعه می‌کنند ،‌ انجام بیش از حد تمرینات شکم و پهلو به منظور لاغری است

در تمرینات شکم نکات زیر قابل ذکر است :

۱) انجام تمرینات شکم و پهلو ( و به طور کلی تمرین با وزنه ) به منظور از بین بردن چربی‌های شکم باید متناسب با رژیم غذایی باشند ، تنها با ورزش هوازی می‌توان چربی کم کرد و به وزن مطلوب رسید .

۲) تمرین بیش از حد شکم می‌تواند موجب ناراحتی در ناحیه‌ی کمر شود . بیش از میزان توصیه شده به تمرین این ناحیه نپردازید .

۳) اگر مایل به رسیدن سریع‌تر به هدف هستید بهتر است برنامه‌ی غذایی خود را بیشتر تحت نظر داشته باشید یا مدت تمرینات ایروبیک خود مانند دوچرخه سواری ، پیاده‌روی ، دو و شنا را زیادتر کنید .

۴) حرکات شکم را به آرامی انجام دهید ، انجام سریع آنها نه تنها اثر کمتری خواهد داشت ، بلکه ناحیه‌ی کمر شما را نیز تحت فشار قرار می‌دهد.


نکاتی در مورد تکرار های زیاد حركات شكم :
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=22577

حتما ببینید

داشتن یک حریف تمرینی در باشگاه

داشتن یک حریف تمرینی در باشگاه

❇️ داشتن یک حریف تمرینی در باشگاه ✅بسیاری از ورزشکاران به دلیل همراه نداشتن یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

پانزده + شانزده =