سه نکته که باعث کاهش عضله سازی شما میشوند:

✨علم تمرین✨

سه نکته که باعث کاهش عضله سازی شما میشوند:

1. انجام ندادن حرکات کششی🔴
ممکن است احمقانه بنظر برسد، اما حقیقت دارد. حرکات کششی از آسیب دیدگی جلوگیری می‌کند، محدوده‌ی حرکتی عضله‌ی شما را افزایش می‌دهد، و سرعت ترمیم بدن را بالا می‌برد. کشش، باعث ایجاد فضا برای فیبرهای عضلانی که برای بزرگ کردن آنها تمرین می‌کنید می‌شود، و به بدن این امکان را می‌دهد که قدرت و توده‌ی عضلانی‌اش را افزایش دهد

.
2. عدم استراحت کافی😐😐
بدن شما در طول شب، فیبرهای عضلانی‌تان را ترمیم می‌کند، بنابراین استراحت، عامل مهمی در رشد توده‌ی عضلانی است. اگر به اندازه‌ی کافی نخوابید، رشد عضلاتتان کاهش می‌یابد. همچنین بدن شما قادر نخواهد بود که به اندازه‌ی کافی هورمون‌های عضله سازی که عامل مهمی در رشد عضلانی هستند را تولید کند.

3. انجام تمرینات تکراری💪💪
اگر یک برنامه‌ی تمرینی تکراری را هفته‌ها و ماه‌ها دنبال کنید، بدنتان به این حرکات عادت می‌کند. کسانی که وزنه‌های تمرینی را افزایش نمی‌دهند، تکرارهای بیشتری انجام نمی‌دهند یا حرکات را هم تغییر نمی‌دهند، هرگز رشد عضلانی واقعی را تجربه نخواهند کرد.


نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=22706

حتما ببینید

در کنار عضلات دیگر روی عضلات جلو بازو خود نیز حرکات کششی انجام دهید

در کنار عضلات دیگر روی عضلات جلو بازو خود نیز حرکات کششی انجام دهید

💪 در کنار عضلات دیگر روی عضلات جلو بازو خود نیز حرکات کششی انجام دهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

پنج + 7 =