❌ عدم تمرین دادن عضلات پا

❌ عدم تمرین دادن عضلات پا

❌ عدم تمرین دادن عضلات پا

✔️ همهٔ ما خواهان دستیابی به عضلاتی حجیم در جلو بازو،پشت بازو،سینه یا سر شانه هستیم.اما ۲ دلیل وجود دارد که ما باید عضلات پا را نیز به سختی عضلاتی که ذکر کردیم تحت فشار قرار دهید.

✔️ اول از همه آینده بین باشید.به نظر شما بدنی با یک بالاتنه حجیم و و پاهایی لاغر زیبا است؟!

✔️ مسلما اینطور نیست.دوما تمرینی مثل اسکات نه تنها باعث به کار گیری اکثر عضلات بدن و فشار به آن میشود همچنین باعث آزاد سازی هورمون رشد نیز برای غلبه بر شرایط تمرین میشود.تمرینات پا سنگین و طاقت فرسا است ولی‌ برای داشتن یک فیزیک مناسب ضروری است.


❌ عدم تمرین دادن عضلات پا
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=22696

حتما ببینید

برنامه حجمی عضلات پا

برنامه حجمی عضلات پا

🔰برنامه حجمی عضلات پا🔰 1⃣ جلو پا ماشین  25*4 2⃣ اسکات هالتر 15*5 3⃣ پرس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

سه × 1 =