شدت بالا و شدت پایین

شدت بالا و شدت پایین

شدت بالا و شدت پایین

شدت تمرین همواره یکی از فاکتور های مهم برای رسیدن به حداکثر قدرت سرعت، انفجار و سایر فاکتور هایی ست که شدت در آنها دخیل است.
اما این تمرینات در چه سطحی باید باشند آیا تمرین هر روز با شدت بالا پاسخ مناسبی به ما میدهد؟

طبق تحقیقات انجام شده تمرینات در سطوح بالا علاوه بر عضلات ،سیستم اعصاب مرکزی را که اساسا نیروگاهی برای عملکرد ورزشکار و هماهنگی تمام جنبش های عضلانی است بیشتر از سیستم عضلانی خسته میکند و در واقع ریکاوری یک سلول عصبی چند برابر یک سلول عضلانی ست.
بنابراین تعیین شدت روزهای تمرین و لود کردن آن به پایین در روز های بعدی یک اصل مهم است تا ورزشکار به سمت بیش تمرینی نرود و همواره شاهد بهبود عملکرد آن‌باشیم.
لذا یک نمونه از شدت تمرین در روز هفته را برای شما عزیزان در این پست آورده ام که برای افراد مختلف میتواند متفاوت باشد.

شدت بالا

شدت بالای ۸۰ درصد
حرکات انفجاری و جامپینگ استارت های سرعتی
تمرینات سخت کاندیشنینگ
جلسات یادگیری مهارت های اصلی

شدت پایین

شدت پایین ۸۰ درصد
جلسات یادگیری مهارت هایی سبک
ایرووبیک کاندیشنیننگ
هوازی کاردیو
تمرینات هماهنگی و تکنیکی ریکاوری و ماساژدرمانی
تمرینات یوگا ،کششی


شدت بالا و شدت پایین
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=22766

حتما ببینید

ﻫﻮﺭﻣﻮﻥ ﺭﺷﺪ

ﻫﻮﺭﻣﻮﻥ ﺭﺷﺪ

❇️ﻫﻮﺭﻣﻮﻥ ﺭﺷﺪ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺭﺍ ﭼﺸﻤﻪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﻣﯽﺩﺍﻧﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭼﺮﺑﯽ ﺳﻮﺯﯼ ﻧﯿﺰ ﮐﻤﮏ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

هجده − دو =