6 حرکت کششی برای قبل و بعد از ورزش

6 حرکت کششی برای قبل و بعد از ورزش

6 حرکت کششی برای قبل و بعد از ورزش

حرکات کششی از اهمیت ویژه ای برخوردارند و همیشه باید قبل و پس از تمرینات ورزشی آنها را انجام دهید تا بدنتان به آرامی گرم و در پایان سرد شود !

اسپینینگ ورزشی است که همراه با موزیک و یک دوچرخه انجام مي شود.این تمرینات کششی برای بعد از کلاس اسپینینگ طراحی شده اما می توان به عنوان حرکات کششی از آنها استفاده کرد .

برندون میلز، یک مربی اسپینینگ به اهمیت حرکات کششی به خصوص بعد از کلاس اشاره می کند و می گوید: “با خودتان روراست باشید. شما 45 تا 50 دقیقه به فعالیت جسمی شدید اختصاص دادید، پنج دقیقه هم زمان دارید که حرکات کششی انجام دهید. هم بر روی حرکات کششی استاتیک و هم دینامیک از انگشتان پا تا سر تمرکز کنید و مطمئن شوید که برای عضلات همسترینگ، چهارقلو و باسن زمان می گذارید.”


6 حرکت کششی برای قبل و بعد از ورزش
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=22764

حتما ببینید

اهمیت کشش در رشد عضلانی

اهمیت کشش در رشد عضلانی

👈اهمیت کشش در رشد عضلانی کشش بخش مهمی از یک برنامه کامل است, اگر چه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

سیزده − 4 =