بعد از تمرین به‌خوبی سوخت‌گیری کنید

بعد از تمرین به‌خوبی سوخت‌گیری کنید

بعد از تمرین به‌خوبی سوخت‌گیری کنید
خوردن غذاهای مناسب بعد از تمرین یا رقابت برای ورزشکاران اهمیت زیادی دارد، مخصوصاً زمانی‌که سعی در کاهش چربی بدن دارند. تغذیه خوب بعد از تمرین مخصوصاً برای روزهایی که ۲ جلسه تمرین دارید یا وقتی‌که کمتراز ۸ ساعت برای ریکاوری بین تمرینات زمان دارید، بسیار مهم است.

ورزشکارانی که رژیم کم‌کربوهیدرات دارند باید به‌محض اتمام جلسه تمرین، به‌ازای هر نیم کیلوگرم از وزن بدن‌شان، ۰.۵ تا ۰.۷ گرم کربوهیدارت دریافت کنند. افزودن ۲۰ تا ۲۵ گرم پروتئین می‌تواند ریکاوری را تسریع کرده و تولید پروتئین در عضلات را بیشتر کند.

 


بعد از تمرین به‌خوبی سوخت‌گیری کنید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=22788

حتما ببینید

اسموتی با پروتئین بالا

اسموتی با پروتئین بالا

🥤 #اسموتی با پروتئین بالا ✅ مناسب برای بعد تمرین 👈🏻 این اسموتی حاوی قند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

یازده + 18 =