پل زدن💪💪💪

 پل زدن💪💪💪

پل زدن💪💪💪

عضلات درگیر: سرینی (باسن) و عضلات میان تنه
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
به پشت بر روی زمین صاف دراز بکشید و دست‌هایتان را در کنار بدنتان قرار دهید و زانوهایتان را خم کنید. پاها را به اندازۀ عرض شانه باز کنید. این وضعیت شروع حرکت است.
پاشنه پا را بر روی زمین فشار دهید و باسن را از روی زمین بلند کنید در حالیکه پشت‌تان کاملاً صاف است باسن را به سمت بالا بکشید و عمل بازدم را انجام دهید.🔱
به آرامی باسن را به وضعیت شروع برگردانید و عمل دم را انجام دهید.
برای فرم دهی پا و باسن خود: اگر مبتدی هستید این حرکت را ۱۰ تکرار، اگر تمرین کرده هستید ۱۵ تکرار و اگر ورزشکار حرفه‌ای هستید برای ۲۰ تکرار این حرکت را اجرا کنید.🔱
برای فرم دهی پا و باسن خود بهتر است تعداد دفعات اجرای هر حرکت را در هفته افزایش دهید.


 پل زدن💪💪💪
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=22803

حتما ببینید

حریف «امیرحسین زارع» ورزشکار سال گرجستان شد

حریف «امیرحسین زارع» ورزشکار سال گرجستان شد

حریف «امیرحسین زارع» ورزشکار سال گرجستان شد   🔹 مراسم انتخاب برترین‌های ورزش کشور گرجستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

19 − دوازده =