نکته ای در استفاده از تردمیل:

نکته ای در استفاده از تردمیل:

نکته ای در استفاده از تردمیل:

درست است که بیشتر افراد سعی دارند که از تردمیل به عنوان گرم کردن قبل از شروع تمرین اصلی شان استفاده کنند اما تردمیل نیز نیاز به گرم کردن دارد ینی برای آمادگی بیشتر سعی کنید 5 تا 10 دقیقه با سرعت آرام حداقل (4 الی 5 کیلومتر) راه بروید.

هرگاه به خستگی رسیدید هیچگاه با کف پاهایتان به کفه تردمیل ضربه وارد نکنید زیرا باعث ایجاد زانو درد خواهد شد.
(سرعت را کاهش دهید)

استفاده از تردمیل در فضای بسته, 15 تا 20 درصد انرژی کمتری از شما نسبت به پیاده روی در فضای باز میگیرد. برای جبران این اختلاف شیب تردمیل را روی 3 قرار دهید.


نکته ای در استفاده از تردمیل:
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=22887

حتما ببینید

چگونه بدون وزنه عضله بسازید؟

چگونه بدون وزنه عضله بسازید؟

🔴 چگونه بدون وزنه عضله بسازید؟ – اگر سعی دارید عضله بیشتری به بدن‌تان اضافه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

سه × 5 =