انجام تمرین‌های نامناسب

❌ انجام تمرین‌های نامناسب
✅ استفاده از حرکات تمرینی نامناسب اشتباهی‌ است که اکثر بدن سازان مبتدی مرتکب آن میشوند.اکثر آنها یا از حرکات تک مفصلی بیشتر استفاده میکنند یا هر حرکتی‌ که خودشان دوست دارند انجام میدهند!!!
✔️ در حالی‌ که استفاده از حرکات چند مفصلی یا ترکیبی‌ باعث به کار گیری بیشتر فیبرهای عضلانی و افزایش فشار بیشتری بر عضلات میشوند.نسبت انجام حرکات چند مفصلی به حرکات تک مفصلی به صورت ۲-۱ یا ۳-۱ است.به این معنی‌ که به ازای هر ۲-۳ حرکت چند مفصلی یک حرکت تک مفصلی انجام میدهیم.البته پشت و جلو بازو،ساعد‌ها و ساق پا که فقط قادر به انجام حرکات تک مفصلی با آنها هستیم از این قاعده مستثنا هستند.در زیر چند حرکت عضله ساز مفید که باید در هر برنامه باشند را نام می‌بریم:
اسکات-ددلیفت-بارفیکس دست باز-بارفیکس دست جمع-زیر بغل قایقی-پرس سینه-دیپ-پرس سر شانه


نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=23010

حتما ببینید

جلوگیری از درد عضلات بعد ازتمرینات ورزشی

جلوگیری از درد عضلات بعد ازتمرینات ورزشی

⭕️ جلوگیری از درد عضلات بعد ازتمرینات ورزشی برای رفع خستگی و درد شدید عضلات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

سه × دو =