چه میزان پروتئین برای خانمها کافی می باشد؟

چه میزان پروتئین برای خانمها کافی می باشد؟

چه میزان پروتئین برای خانمها کافی می باشد؟
تقریبا تمام اعضای بدن از پروتئین ساخته شده است. پروتئین فراوان ترین ماده موجود در بدن ما بعد از آب می باشد. بدن نیازمند پروتئین برای ترمیم ، رشد و حفظ خود می باشد.
مصرف پروتئین باعث افزایش ۲۵ درصدی متابولیسم بدن و سوختن کالریهای اضافی می شود.
نه تنها برای ورزشهای قدرتی مصرف پروتئین لازم است بلکه مصرف آن برای فعالیت های روزانه نیز ضروری است. پروتئین باعث ترمیم و بازسازی عضلات شده و باعث قوی تر شدن بدن می شود و فشار کمی به عضلات حتی عضله قلب وارد می شود.
پروتئین باعث تقویت سیستم ایمنی شده و از مستعد شدن بدن به بیمارهای ویروسی و میکروبی می کاهد.
پروتئین باعث سیری بلند مدت و کاهش اشتها می شود.
پروتئین باعث رشد سریع و سالم پوست ، مو ، ناخن و … می شود و باعث می شود سالم تر و زیبا تر بنظر برسید.
با این تفاسیر، چه میزان پروتئین برای خانمها کافی می باشد. میزان پروتئین مورد نیاز افراد به متغیرهای فراوانی بستگی دارد. این فاکتورها شامل وزن بدن، قد، سن، فعالیت فیزیکی، وضعیت سلامتی بدن و … دارد. ولی به عنوان یک قاعده کلی خانمها نیازمند ۱ تا ۱/۸ گرم پروتئین به ازای هر کیلو گرم وزن بدن می باشند. اگر زندگی کم تحرک و نشسته ای را دارید عدد کوچک را انتخاب کنید..


چه میزان پروتئین برای خانمها کافی می باشد؟
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=23032

حتما ببینید

هيچ وقت عضلات كوچك را قبل از عضلات بزرگ تمرين ندهید

هيچ وقت عضلات كوچك را قبل از عضلات بزرگ تمرين ندهید

❇️هيچ وقت عضلات كوچك را قبل از عضلات بزرگ تمرين ندهید ✅عضلات بزرگ 1⃣پا 2⃣سينه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

5 × 3 =