اگر تمرین هوازی را صبح انجام دهید؛ تغذیه شما باید چگونه باشد؟

اگر تمرین هوازی را صبح انجام دهید؛ تغذیه شما باید چگونه باشد؟

اگر تمرین هوازی را صبح انجام دهید؛ تغذیه شما باید چگونه باشد؟

اگر می خواهید در اوایل روز ورزش های هوازی را انجام دهید، باید به این نکته توجه کنید که چند ساعت شما در خواب بوده اید، مواد غذایی دریافت نکرده اید و بدن نیز در خواب کالری می سوزاند. پس لازم است به جای اینکه فقط شکمتان را پُر کنید، از مواد غذایی مغذی و نیرو بخش استفاده کنید.

قبل از تمرین غذای مختصر حاوی کربوهیدارت را بخورید. صبحانه شما باید ۷۵ درصد به بالا از کربوهیدرات تأمین شود. اگر هم برنامه هوازی شما بیشتر از ۴۰ دقیقه طول می کشد، پس مقداری پروتئین نیز به صبحانه اضافه کنید و حداقل یک ساعت به بدن فرصت دهید تا فرایند هضم را انجام دهد.


اگر تمرین هوازی را صبح انجام دهید؛ تغذیه شما باید چگونه باشد؟
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=23356

حتما ببینید

کمتر از ۵ ساعت خوابیدن در شب می‌تواند احتمال ابتلا به چاقی شکمی را افزایش دهد

کمتر از ۵ ساعت خوابیدن در شب می‌تواند احتمال ابتلا به چاقی شکمی را افزایش دهد

لازم به ذكر است: کمتر از ۵ ساعت خوابیدن در شب می‌تواند احتمال ابتلا به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دو × 1 =