✅ حرکت شنا سوئدی

✅ حرکت شنا سوئدی

✅ حرکت شنا سوئدی

✔️ از جمله فویاد شنا سوئدی می تواند به تقویت عضلات سینه، شانه، عضله سه سر بازو و عضلات مرکزی اشاره کرد. برای انجام حرکت دست هایتان را بیشتر ازعرض شانه بر روی زمین قرار دهید، صورتتان رو به زمین باشد. انگشت های پاها را روی زمین قرار دهید. بدن باید مستقیم باشد از شانه ها تا زانو یا مچ پاها. عضلات پایینی پشت و شکم را فعال نگه دارید. پشت خود را با فشار دادن آرنج ها به زمین بلند کنید. تنه خود را در طول حرکت در یک خط مستقیم نگه دارید. اگر این حرکت سخت است، زانوها را روی زمین قرار دهید و شروع کنید.


✅ حرکت شنا سوئدی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=23385

حتما ببینید

برنامه تفکیک عضلات سینه

برنامه تفکیک عضلات سینه

.🔰برنامه تفکیک عضلات سینه🔰 1️⃣پرس بالا سینه دستگاه   ۵×۲۰ 2️⃣پرس بالا سینه هالتر      ۵×۲۰ 3️⃣فلای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

13 − 2 =