🏊حالت شنا بیرون از آب

🏊حالت شنا بیرون از آب

🏊حالت شنا بیرون از آب

این تمرین بر عضلات پشتی و پایینی بدن تمرکز دارد و آنها را درگیر میکند. برای شروع این تمرین بر روی شکم دراز بکشید و بدن را کاملا بکشید.

 

بازوها را به سمت جلو کشیده به طوری که کف دست رو به زمین باشد و بازوی راست را بالاتر از بازوی چپ قرار بدهید. سپس پای مخالف را تاجایی که میتوانید از زمین جدا کنید و کشش را به ناحیه پا اعمال کنید. برای شروع سعی کنید این موقعیت را برای ۴ ثانیه حفظ کنید و در آینده به ۲۰ ثانیه برسانید و حتما به این مسئله توجه داشته باشید که حرکات باید به آرامی انجام داده شوند، ناگهانی کشش ایجاد نکنید، آرام آرام و ظرف مدت چند ثانیه کشش را زیاد کنید سپس ۴ ثانیه در حداکثر کشش باقی بمانید و بعد آرام آرام کشش را کم کنید و بدن را به حالت طبیعی برگردانید. این کار را برای هر دو دست و پا انجام بدهید.


🏊حالت شنا بیرون از آب
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=23393

حتما ببینید

عضلات خیاطه «سارتوریوس» داخل ران

عضلات خیاطه «سارتوریوس» داخل ران

عضلات خیاطه «سارتوریوس» داخل ران وقتی یک عضله قدرت کافی نداشته باشد، خسته شده باشد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

3 + 11 =