بعد از تمرین بدن خود را سرد کنید

بعد از تمرین بدن خود را سرد کنید

♨️ بعد از تمرین بدن خود را سرد کنید
✔️ هدف از سرد کردن کاهش آهسته میزان ضربان قلب و متابولیسم کلی‌ بدن می‌باشد که در جریان تمرینات هوازی به بالاترین سطح خود رسیده است.سرد کردن شامل کاهش میزان شدت تمرینات هوازی میشود که شما به آهستگی انجام می‌دهید.توقف ناگهانی تمرین میتواند خطرناک باشد. سرد کردن باعث حفظ گردش جریان خون و جلوگیری از تجمع خون در رگها میشود.یک سرد کردن مناسب باید ۵-۱۰ دقیقه به ازای هر ۳۰ دقیقه تمرین می‌باشد، و اگر میزان زمان فعالیت شما و یا شدت آن بیشتر است باید زمان سرد کردن نیز افزایش یابد.


بعد از تمرین بدن خود را سرد کنید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=23418

حتما ببینید

برای کاهش وزن تنها به تمرینات قلبی عروقی نیاز دارید

برای کاهش وزن تنها به تمرینات قلبی عروقی نیاز دارید

❎ برای کاهش وزن تنها به تمرینات قلبی عروقی نیاز دارید در شرایطی که ۳۰ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

هجده − 14 =