⚛️واکنش شما به ناراحتی 1. پرخوری 2. ورزش

⚛️واکنش شما به ناراحتی 1. پرخوری 2. ورزش

⚛️واکنش شما به ناراحتی
1. پرخوری
2. ورزش

🔅اگر در دسته اول هستید و موقع ناراحتی به غذا خوردن روی می‌آورید، باید بگوییم که این حس طبیعی است و فکر نکنید مشکل خاصی دارید. بلکه غذاهای پرکربوهیدراتی که در این زمان هوس می‌کنید به دلیل داشتن قند و چربی بالا واکنش‌های شیمیایی را در بدن ایجاد می‌کنند که باعث آزاد شدن سرتونین می‌شود. سرتونین هورمونی است که باعث می‌شود شما احساس شادی کنید و حالتان بهتر شود. آزاد شدن این هورمون در مغز فرمان شادی می‌دهد. پس وقتی ناراحت هستید غذا خوردن مفید است اما مشکل کالری بالایی است که دریافت می‌کنید.
🔅دسته دیگر افرادی هستند که موقع ناراحتی ورزش می‌کنند. ورزش کردن هم باعث می شود تا هورمون سروتونین آزاد شود و شما احساس شادی کنید. برای همین افرادی که مداوم ورزش می‌کنند عموما افراد شاد و سرحالی هستند. پس می‌توانید موقع ناراحتی با ورزش کردن هم به شادی و حس بهتر برسید.


⚛️واکنش شما به ناراحتی 1. پرخوری 2. ورزش
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=23545

حتما ببینید

وقتی ورزش می‌کنید واقعاً به چه مقدار آب نیاز دارید؟

وقتی ورزش می‌کنید واقعاً به چه مقدار آب نیاز دارید؟

♻️ وقتی ورزش می‌کنید واقعاً به چه مقدار آب نیاز دارید؟ ♉️ نوشیدن آب تنها …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دو + چهار =