اگر فقط کالری کاهش بدیم، نتیجه خوبی از کاهش چربی می‌گیریم یا نه؟

اگر فقط کالری کاهش بدیم، نتیجه خوبی از کاهش چربی می‌گیریم یا نه؟

✳️ اگر فقط کالری کاهش بدیم، نتیجه خوبی از کاهش چربی می‌گیریم یا نه؟

🔻برای چربی‌سوزی شما تنها به کسری کالری نیاز ندارید. نتیجه کسری کالری غیراصولی گرسنگی مداوم، تحریک‌پذیری سیستم عصبی، ضعف سیستم دفاعی و عضله‌ سوزی است.

📌چیزی که شما به آن نیاز دارید، بالا بردن کیفیت کالری دریافتی است، به شکلی که تمام نیازهای بدن شما، با کالری کمتری برطرف شود.
رعایت این موارد می‌تواند به ارتقای کیفیت کالری بی انجامد:

✍حذف کالری بی کیفیت: کالری بی کیفیت در خوراکی‌هایی یافت می‌شود که با وجود کالری بالا، ارزش غذایی کمی دارند. شکر و آرد سفید در این دسته هستند.
✍ توجه به مصرف پروتئین: پروتئین باعث می‌شود که زودتر سیر و دیرتر گرسنه شوید. پروتئین همچنین ماده‌ای ضروری برای عضله‌سازی است.

✍مصرف چربی سالم: یک رژیم سالم یک رژیم بدون چربی نیست، بلکه چربی‌هایی مفید مثل ماهی، گردو و روغن زیتون دارد. در مقابل چربی‌های مضر مثل ترانس (کره گیاهی و روغن نباتی جامد) و چربی‌های اشباع می‌توانند کیفیت کالری مصرفی شما را کاهش دهند.

✍ مصرف مواد معدنی: کمبود ید می‌تواند به اختلال در عملکرد غده تیروئید منجر شود. غده‌ای که مسئولیت تنظیم متابولیسم را بر عهده دارد.


اگر فقط کالری کاهش بدیم، نتیجه خوبی از کاهش چربی می‌گیریم یا نه؟
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=23581

حتما ببینید

اهمیت تمرینات قدرتی برای کاهش وزن

اهمیت تمرینات قدرتی برای کاهش وزن

❇️ اهمیت تمرینات قدرتی برای کاهش وزن 👈 اغلب مردم برای کاهش وزن تنها بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دوازده − 3 =