❇️ از فیگور گرفتن نترسید و هر روز تمرین فیگور گیری کنید

❇️ از فیگور گرفتن نترسید و هر روز تمرین فیگور گیری کنید

❇️ از فیگور گرفتن نترسید و هر روز تمرین فیگور گیری کنید

✅ فیگور گرفتن نوعی تمرین ایزومتریک به حساب می‌آید. وقتی فیگور می‌گیرید، عضلات شما به مدت چند ثانیه منقبض یا فشرده می‌شوند، و مفاصل مجاور هیچ حرکتی نمی‌کنند. یک نمونه‌ی رایج فیگور گرفتن، منقبض کردن بازو از طریق فشردن عضلات دوسر بازویی است. اما همانطور که حدس زده‌اید، ساختن عضلات، فقط از طریق فیگور گرفتن و منقبض کردن عضلات کار دشواری است، چرا که به اندازه‌ی کافی به فیبرهای عضلانی فشار وارد نمی‌شود تا واکنش راضی کننده‌ای نشان دهند.

با این حال تمرینات ایزومتریک می‌توانند بخشی از یک برنامه‌ی ‌پرورش اندام جامع به منظور افزایش استقامت و تفکیک عضلانی باشند.

@fitdance


❇️ از فیگور گرفتن نترسید و هر روز تمرین فیگور گیری کنید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=23569

حتما ببینید

اشتباهاتی که منجر به کاهش توده عضلانی می شوند

اشتباهاتی که منجر به کاهش توده عضلانی می شوند

🔻⭕️اشتباهاتی که منجر به کاهش توده عضلانی می شوند 1⃣ کاهش زیاد کالری وقتی برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

سیزده − 10 =