▪️ نکاتی برای سوزاندن چربی های کمر

▪️ نکاتی برای سوزاندن چربی های کمر

▪️ نکاتی برای سوزاندن چربی های کمر

🔸صبحانه را کامل بخورید
اگر قصد دارید چربی کمر یعنی چربی شکم را کاهش دهید، از وعده صبحانه غافل نشوید. نخوردن صبحانه کاملا” اشتباه است.

🔸دویدن و پیاده روی + رژیم سالم
اگر شخصی از من بپرسد تنها یک راه مؤثر را برای کاهش وزن مطرح کنم، به او پیاده روی و دویدن روزانه به همراه رژیم سالم را پیشنهاد می کنم. هنگام پیاده روی توقف نکنید، بلکه سرعت خود را کم و زیاد کنید که حالت اینتروال داشته باشد، این کار نیز به چربی سوزی کمک می کند.

🔸انجام کارهای ساده به کاهش وزن کمک می کند
به جای آسانسور از پله استفاده کنید. از وسایل نقلیه کمتر استفاده کنید و آن را دورتر از محل کارتان پارک کنید. هر روز این فاصله را چند متر بیشتر کنید.

🔸پس از ورزش کربوهیدارت مصرف نکنید
اگر می خواهید بهتر چربی سوزی کنید و سریع تر وزن کم کنید، پس از پیاده روی یا دویدن در هنگام گرسنگی غذای روغنی یا کربوهیدرات دار میل نکنید

🔸میوه را قبل از شام مصرف کنید
به عنوان مثال: مصرف سیب قبل از غذا به دلیل دارا بودن فیبر باعث جلوگیری از پرخوردی می شود، چیزی حدود ۱۹۰ کالری.

🔸دور قند خط قرمز بکشید
به میزان قابل توجهی قند را از زندگی روزانه خود کم کنید ، گاهی یک پیاده روی ۱ ساعته با خوردن یک لیوان نوشابه از بین می رود.

🔸 آب زیاد بنوشید

🔸 زنجبیل و دارچین مصرف کنید
زنجبیل دمای بدن را بالا می برد و به این ترتیب باعث تحریک متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن می‌شود. زمانی که متابولیسم بدن بالا باشد، چربی‌های بیشتری می سوزند.

🔸فقط روی ورزش تمرکز کنید


▪️ نکاتی برای سوزاندن چربی های کمر
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=23616

حتما ببینید

حفظ قدرت مغز با دارچین 

حفظ قدرت مغز با دارچین 

حفظ قدرت مغز با دارچین 🔻در نوشيدنى گرم صبحانه، مقدارى دارچين بريزيد تا بتوانيد قدرت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دو × 5 =