😒😒تصورات غلط که باعث افتادگی شکم می شود!

😒😒تصورات غلط که باعث افتادگی شکم می شود!

😒😒تصورات غلط که باعث افتادگی شکم می شود!

1- برای سفت شدن شکم یاید حرکات مربوط به آن را هر روز انجام دهید

دلیل: عضلات شکم نیاز به استراحت و بهبودی دارند. در طول زمان استراحت است که ماهیچه ساخته می شود.

 

2- تمرین کامل شکم نیم ساعت طول می کشد:

دلیل: کیلر معتقد است. “اگر نیم ساعت طول بکشد تا شما احساس کنید عضلات شکمتان در تحرک هستند، پس احتمالا حرکات را اشتباه انجام می دهید.
3- دراز نشست خیلی آرام، عضلات را محکم تر می کند:

دلیل: آنقدر که روند معمولی دراز نشست شما را لاغز می کند، آرام انجام دادن آن به آب شدن چربی ها کمک نمی کند.
4- بهترین زمان برای انجام حرکات شکمی، آخر تمرین ها می باشد:

 

دلیل: “گیلبرت ویلت” محقق، فیزیوتراپیست و استاد دانشگاه نبراکسا، دانشکده علوم پزشکی می گوید: “هیچ فرقی نمی کند شما چه زمان ورزش های شکمی را انجام دهید، فقط درست انجام دادن و ثبات در تمرینات است که باید مورد توجه قرار گیرد..

🌲بدن زیبا زاده نمیشه….ساخته میشه🌲


😒😒تصورات غلط که باعث افتادگی شکم می شود!
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=23640

حتما ببینید

ﻫﻮﺭﻣﻮﻥ ﺭﺷﺪ

ﻫﻮﺭﻣﻮﻥ ﺭﺷﺪ

❇️ﻫﻮﺭﻣﻮﻥ ﺭﺷﺪ ﺧﯿﻠﯽ ﺍﺯ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺭﺍ ﭼﺸﻤﻪﯼ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﻣﯽﺩﺍﻧﻨﺪ ﮐﻪ ﺑﻪ ﭼﺮﺑﯽ ﺳﻮﺯﯼ ﻧﯿﺰ ﮐﻤﮏ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

پانزده − 13 =