4 نکته برای بدن سازان مبتدی

4 نکته برای بدن سازان مبتدی

4 نکته برای بدن سازان مبتدی
هر روز تمرین نکنید
اگر فردی که برنامه شما را طراحی می‌کند واقعا کاربلد باشد پس برنامه تمرینی شما در هفته نباید بیشتر از ۳-۴ جلسه باشد.به عنوان یک بدن ساز مبتدی شما نیازی به تمرین بیشتر از این حد نخواهید داشت.بقیه روز‌های هفته را به استراحت و ریکاوری بپردازید.

هر گروه عضلانی را در هفته یک بار تمرین دهید
همانطور که سپری کردن جلسات فراوان در باشگاه کمکی‌ به افزایش حجم عضلات شما نمیکند جلسات بسیار کم نیز به هیچ وجه برای شما خوب نخواهد بود.شما باید هر گروه عضلانی خود را در هفته حداقل یک بار تمرین دهید.

فرم صحیح انجام هر حرکت را به طور دقیق بیاموزید
در ابتدای کار ممکن است که هنگام انجام حرکات مختلف وسوسه شوید و بخواهید بدانید که بیشترین وزنه ای که میتوانید جابجا کنید چه مقدار می‌باشد.اما به جای انجام این کار بهتر است ابتدا با وزنه‌های سبک حرکات خود را انجام دهید تا بتوانید کاملا فرم صحیح انجام آن را بیاموزید و روی آن کاملا مسلط شوید.

به تدریج وزنه‌های تمرینی خود را افزایش دهید
بعد از اینکه به طور کامل فرم صحیح انجام حرکات مختلف را آموختید شما باید کم کم و به طور تدریجی‌ بر مقدار وزنه‌های تمرینی خود اضافه کنید.مقدار وزنه ای را که هر جلسه برای هر حرکت با آن تمرین می‌کنید را به یاد داشته باشید و هر دو هفته یک بار بر مقدار آن بیافزاید.این کار باعث افزایش قدرت و در نهایت عضله‌ سازی بیشتر خواهد شد.


4 نکته برای بدن سازان مبتدی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=23632

حتما ببینید

فواید ماساژ بعد تمرین

فواید ماساژ بعد تمرین

❇️فواید ماساژ بعد تمرین 1⃣رفع گرفتگی عضلات 2⃣کمک به افزایش جریان خون 3⃣دفع اسید لاکتیک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دو + دوازده =