بهترین حرکت برای تقویت عضلات شکمی :

بهترین حرکت برای تقویت عضلات شکمی :

بهترین حرکت برای تقویت عضلات شکمی :

حرکت دوچرخه
بهترین حرکت برای تقویت عضلات راست شکمی (که در میان شکم قرار دارند) و عضلات مایل شکمی (که در کمر قرار می گیرند) است.

برای انجام حرکت دوچرخه این گونه عمل کنید:
به پشت دراز بکشید و انگشتان را در پشت سرتان قلاب کنید.
زانوهایتان را به سمت قفسه سینه تان بیاورید و تیغه های شانه را بدون کشیدن گردن از زمین بلند کنید.
ساق پای چپتان را به طور مستقیم نگه دارید، در حالی که به طور همزمان بخش بالایی بدن را به سمت راست می چرخانید و آرنج چپتان را به سمت راست زانوی راست ببرید.
بعد پهلو هایتان را عوض کنید و آرنج راستتان را به سمت زانوی چپتان ببرید.
حرکت «پازدن» را با جابه جا کردن پهلوهایتان برای 12 تا 16 بار تکرار کنید.

 


بهترین حرکت برای تقویت عضلات شکمی :
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=23712

حتما ببینید

حرکت شکم خلبانی

حرکت شکم خلبانی

حرکت شکم خلبانی نحوه اجرای صحیح این تمرین : ۱-ابتدا بر روی یک میز صاف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

2 × 5 =