جدیدترین مطالب
✅حرکت کرانچ برای سفت شدن عضلات شکم بسیار مفید است

✅حرکت کرانچ برای سفت شدن عضلات شکم بسیار مفید است

✅حرکت کرانچ برای سفت شدن عضلات شکم بسیار مفید است

نحوه ی انجام حرکت : روی توپ تعادلی قرار بگیرید، پاها را روی زمین و شکم و مفصل ران را روی توپ قرار دهید. دست ها را پشت سر ببرید و با منقبض کردن عضلات مرکزی و عضلات مفصل ران، بالاتنه را از توپ جدا کنید. به آرامی به حالت اولیه بازگردید. دقت کنید که در طول انجام این حرکت، به گردن و پشت فشار وارد نکنید.

کرانچ پشت با توپ✅ تعادلی

حرکت کرانچ برای سفت شدن عضلات شکم بسیار مفید است در این نوع کرانچ هم مانند همه ی حرکات قبلی، باید عضلات شکمی را سفت نگه دارید.


✅حرکت کرانچ برای سفت شدن عضلات شکم بسیار مفید است
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=24980

حتما ببینید

تمرینات فشرده شکم

تمرینات فشرده شکم

🏋🏼🔰تمرینات فشرده شکم🔰 1️⃣دراز نشست روی زمین 2️⃣کرانچ با بارفیکس پا ۹۰ درجه 3️⃣کرانچ روی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

2 × 3 =