جدیدترین مطالب
✅بلند شدن V شکل

✅بلند شدن V شکل

✅بلند شدن V شکل

این نوع دراز و نشست، همه ی عضلات شکمی شما را داغ می کند. ممکن است در باسن و ران ها هم چنین احساسی داشته باشید.
این نوع دراز و نشست، همه ی عضلات شکمی را تقویت میکند

نحوه ی انجام حرکت دراز و نشست: به پشت دراز بکشید و دست ها را کنار بدن قرار دهید. یک نفس عمیق بکشید و سپس، همزمان با بازدم، عضلات مرکزی را منقبض کنید و بالاتنه و پاها را همزمان از زمین جدا کنید. دست ها را به سمت پاها بکشید. در این حرکت، بدن به شکل V در می آید. همزمان با سفت نگه داشتن شکم، کمر را به آرامی به عقب برگردانید و پاها را به حالت کشیده روی زمین قرار دهید.


✅بلند شدن V شکل
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=25037

حتما ببینید

تاثیر حرکت پلانک در بدن شما:

تاثیر حرکت پلانک در بدن شما:

‌ تاثیر حرکت پلانک در بدن شما: ۱- میان‌تنه‌تان تقویت خواهد شد پلانک، تمرینی ایده‌آل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دوازده − شش =