✅ با این نکات چربی سوزی سریع را تجربه کنید

✅ با این نکات چربی سوزی سریع را تجربه کنید

✅ با این نکات چربی سوزی سریع را تجربه کنید

🔹بعد از تمرینات با وزنه هوازی تمرین کنید : تمرینات هوازی به خصوص بعد از تمرین با وزنه یکی از بهترین راه ها برای هدف قرار دادن چربی های بدن است.
🔹پروتئین بیشتر چربی سوزی بیشتر : اگر با چربی های بدنتان دست و پنجه نرم می کنید، میزان پروتئین را بالا ببرید. مرغ، تخم مرغ، ماهی، گوشت و لبنیات با درصد چربی کمتر و پودرهای پروتئینی گزینه های مناسبی هستند. کالری های موجود در کربوهیدرات، پروتئین و چربی قابلیت یکسانی در ذخیره شدن به عنوان چربی بدن ندارند.
🔹کربوهیدرات را چرخشی مصرف کنید: کربوهیدرات به حفظ عضلات کمک می کند، عضلاتی که خود باعث بالا رفتن متابولیسم می شوند و همچنان می توانند ذخایر چربی را تحریک کنند.
🔹کراتین عضله ساز و چربی سوز:کراتین یکی از مکمل های عضله ساز به شمار می رود که البته به فرآیند چربی سوزی هم کمک می کند! مصرف کراتین اگر با تمرینات وزنه ترکیب شود. متابولیسم را حدود ۱۰۰ کالری در روز افزایش می دهد.
🔹ماهی بخورید : وقتی کالری مصرفی تان را کنترل می کنید، مصرف اسید چرب امگا ۳ موجود در ماهی سالمون، قزل آلا و ساردین سرعت چربی سوزی را بهبود می بخشد.


✅ با این نکات چربی سوزی سریع را تجربه کنید
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=25008

حتما ببینید

مزایای علمی ثابت شده‌‌ی کراتین👇

مزایای علمی ثابت شده‌‌ی کراتین👇

‍ 🔻 مزایای علمی ثابت شده‌‌ی کراتین👇 1⃣ افزایش قدرت عضلات : بسیاری از تحقیقات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

4 × دو =