✅مشکل تمرین کردن با معده خالی و تاثیر آن بر چربی سوزی

✅مشکل تمرین کردن با معده خالی و تاثیر آن بر چربی سوزی

✅مشکل تمرین کردن با معده خالی و تاثیر آن بر چربی سوزی

 

در ابتدا باید گفت پروتئینی که برای تولید ATP مورد استفاده قرار می گیرد ،از عضلات گرفته می شود که همین امر موجب از دست دادن حجم عضلات خواهد شد. در نبود کربوهیدرات ها، شما نمی توانید مانع از اینکار شوید، بنابراین قادر نخواهید بود بدن را وادار به سوختن چربی ها نمایید.
افرادی که با تمرکز بر حفظ و رشد عضلات ،اما با معده خالی، ورزش می کنند، با اینکار حجم عضلات خود را از دست می دهند.
ورزشکارانی که صبح ها با معده خالی ورزش می کنند، بیشتر مستعد از دست دادن حجم عضلاتشان خواهند بود. این امر ناشی از این واقعیت است که هنگام صبح، شرایط کاتابولیسم بدن، بالاتر است.
فعالیت کاتابولیسم، منجر به شکست مولکولهای پیچیده مثل پروتئین به مولکولهای ساده تر می شود که نهایتا موجب به هدر رفتن عضلات و به مخاطره انداختن سلامت بدن خواهد شد.
بنابراین هشدارهای مذکور را جدی بگیريدو همیشه قبل از ورزش، یک وعده بسیار سبک میل کنید تا علاوه بر لذت ورزش، سلامتی و زیبایی اندام خود را نیز حفظ کرده باشید.


✅مشکل تمرین کردن با معده خالی و تاثیر آن بر چربی سوزی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=26670

حتما ببینید

بادرد تمرین نکنید

بادرد تمرین نکنید

☢ بادرد تمرین نکنید اگر تمرینی باعث احساس دردمی‌شود ادامه ندهید 🕉 بعد از چند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

5 − 1 =