❇️چربی سوزی

❇️چربی سوزی

❇️چربی سوزی

✅دویدن با شکم خالی برای چربی سوزی

✍🏻 دویدن باعث میشود که بدن مجبور به استفاده از ذخایر گردد ولی نکته اصلی اینجاست که بعد از حدود 20تا30 دقیقه

1⃣اولا با شدت متوسط بدوید

2⃣حداقل یه وعده غذایی کوچک مثل دو عدد خرما 15 دقیقه قبل از شروع بخورید

3⃣بیش از 35 دقیقه با شکم خالی ندوید

👌🏻در نهایت توصیه کلی اینکه اگر میتوانید بجای دویدن با شکم خالی از دویدن با شدت بالا بعد از تمرینات وزنه بهره ببرید، با اینحال با رعایت توصیه ها دویدن با شکم خالی صبح هنگام میتواند در دوره های کاهش وزن انجام دهید


❇️چربی سوزی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=26745

حتما ببینید

هنگام پیاده روی توقف نکنید

هنگام پیاده روی توقف نکنید

⭕️هنگام پیاده روی توقف نکنید،بلکه سرعت خودراکم و زیادکنیدکه حالت اینتروال داشته باشد،این کارنیزبه چربی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

16 − 15 =