اسکات یا پادشاه تموم حرکات

اسکات یا پادشاه تموم حرکات

‌🔴⁣
اسکات یا پادشاه تموم حرکات ، در یک تکرار ،۲۵۶ عضله رو تحت فشار خودش قرار میده! از بدنسازی گرفته تا پاورلیفتینگ و ورزش های رقابتی ، اسکات یک تمرین ترکیبی اساسی بوده و در هر برنامه تمرینی باید باشه.🏋🏻‍♂️⁣
🔴⁣
برای بدنسازان اسکات یک حرکت ترکیبیه که تقریبا تموم عضلات پایین تنه و نیم تنه رو هدف قرار می ده.⁣
اسکات عضلات ران رو مستقیما هدف قرار میده ولی همچنان عضلات همسترینگ، باسن ، پشت و شکم و⁣
یه کمی عضلات سرشانه و بازو ها رو نیز تحت فشار قرار میده!🏋🏻‍♂️⁣

🔴تمرینات عضلات پا می‌توانه محرک خوبی جهت ترشح هورمون های آنابولیک مثل تستسترون و هورمون رشد باشن.هورمون‌های آنابولیک آزاد شده در فرایند عضله سازی حرف اولو می زنن و شما قطعا به اون نیاز دارید. پس در کنار اهمیت خواب و دیگر فاکتورها برای ترشح هورمون های آنابولیک، بهتره از این تمرینا نیز در برنامه‌های خودتون داشته باشید.⁣


اسکات یا پادشاه تموم حرکات
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=26927

حتما ببینید

چقدر بین هر ست استراحت کنیم

چقدر بین هر ست استراحت کنیم

💯چقدر بین هر ست استراحت کنیم💯 1️⃣اگرمیخواهید قوی‌تر یا سریع‌تر شوید 2_3 دقیقه 2️⃣اگرمیخواهید عضله …

یک نظر

  1. Wonderful goods from you, man. I’ve be aware your stuff prior
    to and you are simply extremely great. I really like
    what you have obtained here, really like what
    you’re stating and the way during which you
    say it. You’re making it enjoyable and you still take care
    of to keep it wise. I cant wait to learn far more from you.
    That is really a great web site. asmr 0mniartist

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

2 × 5 =