اصول شکم سازی

اصول شکم سازی

#شکم_سازی_اصول_آن

💠اصول شکم سازی

1⃣-هرگز تکرار های سریع اجرا نکنید. تکرار های آرام تنها برای ساختن عضلات شکم هستند . با کنترل کردن تکرار ها فشار را معطوف به عضلات کنید

2⃣-در هر تکرار فشاری دائم بر روی عضلات خود حفظ کنید

3⃣-برای توسعه دادن بخش بالایی عضلات شکم،تمرین شکم روی میز شیبدار بهترین است. این تمرین کشش و انقباض خوبی به عضلات میدهد و فشاری بی وقفه بر روی شکم حفظ میکند

4⃣-بالا کشیدن پاها در حالت آویزان بهترین حرکت برای بخش پائینی شکم است. پروبادی,در حرکت هیچ جایی از بدن به جایی تکیه ندارد بنابراین باید روی فرم اجرای حرکت تمکز کنید.

5⃣-عضلات شکم را دو بار در هفته تمرین دهید و چنانچه عضلات ضعیفی در بدنتان هستند آنها را سه نوبت مورد حمله قرار دهید…


اصول شکم سازی
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=26990

حتما ببینید

چگونه پس از تمرین، درد عضله را کاهش دهیم؟

چگونه پس از تمرین، درد عضله را کاهش دهیم؟

چگونه پس از تمرین، درد عضله را کاهش دهیم؟ قبل از شروع تمرین، خودتان را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

پنج × دو =