تقویت عضلات ران و باسن با حرکت فوق العاده موثر اسکات پا

تقویت عضلات ران و باسن با حرکت فوق العاده موثر اسکات پا

(تقویت عضلات ران و باسن با حرکت فوق العاده موثر اسکات پا)

✍آموزش حرکت✅

این تمرین تاثیر بسزایی برروی عضلات باسن و ران شما میگذارد. این حرکت را میتوانید بدون وزنه و یا با استفاده از هالتر و یا دمبل اجرا کنید.

 

👈نحوه صحیح حرکت به این صورت می باشد که میله هالتر را در قسمت پشت گردن خود قرار میدهید و سر را کمی بالا می گیرید وسینه را کاملا بیرون میدهید تا قوسی در پشت کمر ایجاد شود سپس پاها را به اندازه عرض شانه هایتان باز کرده و به آرامی تا حدی که عضله باسن تقریبا با عضله ساق پا تماس پیدا کند بنشینید توجه داشته باشید که در طول حرکت شکم تو، کمر صاف و زانوها در پشت پنجه هـا قرار داشته باشند.

👈سپس در هنگام بلند شدن عضلات باسن را تا آنجا که میتوانید فشرده و منقبض کنید .

❌توجه داشته باشید که در هنگام پائین رفتن به هیچ عنوان به زانوها ضربه وارد نکنید. به هنگام نشستن دم و در زمان برخواستن باز دم انجام دهید

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


تقویت عضلات ران و باسن با حرکت فوق العاده موثر اسکات پا
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=26977

حتما ببینید

چند حرکت برای پهن کردن سرشانه

چند حرکت برای پهن کردن سرشانه

🔻چند حرکت برای پهن کردن سرشانه🔻 1⃣ کشیدن کابل از پهلوها 2⃣ هالتر از عقب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

2 × 4 =