برنامه تمرینی نیم ساعته با دوچرخه ثابت

برنامه تمرینی نیم ساعته با دوچرخه ثابت

(برنامه تمرینی نیم ساعته با دوچرخه ثابت)

1⃣امروز دوچرخه ثابت را مورد ارزیابی قرار می دهیم و یک تمرین نیم ساعته را طبق زمان بندی به شما آموزش می دهیم و همچنین تفاوت پیاده روی و دوچرخه ثابت را مورد ارزیابی قرار می دهیم . کدامیک بهتر است؟

2⃣دوچرخه ثابت یا اسپینینگ می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای ورزش های مانند دویدن و پیاده روی باشد. اگر هدف شما سلامتی باشد و یا انجام تمرینات هوازی ، تفاوتی ندارد، چرا که با رعایت یک برنامه ورزشی مناسب با دوچرخه ثابت می توانید به هدفتان برسید.دوچرخه ثابت حتی می تواند برای اشخاصی که درد مفصل زانو دارند و یا دچار کم توانی در عضلات پا هستند نیز مفید باشد.

3⃣اگر هدف شما کاهش وزن است، دوچرخه ثابت یکی از گزینه های پیشنهادی ما به شما است.چرا که یک تمرین هوازی نیز محسوب می شود.گذشته از آن یکی از تمریناتی است که می تواند به تناسب عضلات پا و باسن کمک کند.

4⃣دوچرخه ثابت یک تمرین خانگی بسیار مناسب است. شاید شما به دلیل نامناسب بودن هوا؛ مانند آلودگی؛ سرما و یا گرمای طاقت فرسا از ورزش و تمرین دور بمانید، در حالی که با دوچرخه ثابت به راحتی می توانید هم ورزش کنید و هم همزمان برنامه تلویزیونی هم مشاهده کنید.

✅۳۰ دقیقه رکاب زدن – هوازی
😍برنامه تمرینی زیر در قالب یک برنامه اینتروال ارائه شده است، که می توانید برای افزایش توان قلبی – تنفسی خود از آن استفاده کنید.


برنامه تمرینی نیم ساعته با دوچرخه ثابت
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=27026

حتما ببینید

ساخت بدنی حجیم و خشک

ساخت بدنی حجیم و خشک

❇️ساخت بدنی حجیم و خشک 1⃣هوازی کار کنید 2⃣استفاده از حرکت های متنوع 3⃣حرکات کششی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

دو + یازده =