۵ روش فوق العاده برای افزایش وزن سریع در تمرینات‼️

۵ روش فوق العاده برای افزایش وزن سریع در تمرینات‼️

🔴🔴🔴🔴🔴🔴

‼️۵ روش فوق العاده برای افزایش وزن سریع در تمرینات‼️

✅1⃣اول از همه چیز ورزش کردن و درگیر کردن تمامی عضلات بدن در هنگام تمرین میباشد. اما سعی کنید به خودتان فشار نیاورید. قبل تمرین خوب گرم کنید تا دمای بدنتان بالا رفته و برای تمرین آماده شده باشد

✅2⃣سعی کنید بیش از ۵ ست در یک روز بر روی یک گروه عضلانی تمرین نکرده، هنگام تمرین مثلا حرکت سرشانه ابتدا ۱ الی ۲ ست گرم کردنی بزنید سپس حرکت های اصلی. حدود ۹۰% از وزن خود را درهنگام وزنه زدن بکار ببرید اینجوری از تمامی بدن خود استفاده کرده اید در این صورت شما می توانید مطمئن باشید که رشد عضلانی آغاز خواهد شد. اما شما باید به یاد داشته باشید که این استراتژی وقتی کار می کند که ازهیچ استروئیدهای آنابولیک استفاده نکرده باشید.

✅3⃣تکرار های خود را به ۱۲ افزایش دهید این امر موجب شروع فشار و تحریک عضلات برای افزایش حجم میشود.

✅4⃣کاهش زمان استراحت بین ست ها به ۳۰ثانیه! بله .این عمل باعث بهبود در روند افزایش حجم توده عضلانی شده و در وقت نیز صرفه جویی میشود.

✅5⃣سوپر ست. حرکتی است بعد از ست اصلی بدون استراحت و با تحریک فوق العاده به عضلات باعث رشد عضلات میشود.

🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴


۵ روش فوق العاده برای افزایش وزن سریع در تمرینات‼️
نویسنده :
لینک کوتاه این مطلب : http://polop.ir/?p=27081

حتما ببینید

بهترین وزش ها برای افزایش وزن:

بهترین وزش ها برای افزایش وزن:

🔰بهترین وزش ها برای افزایش وزن: 1⃣شنا رفتن 2⃣ایروبیک کم شدت 3⃣شنا 4⃣دوی آهسته 5⃣لانژ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

*

code

سه × 3 =